Yaşadıklarımdan Öğrendiğim Bir Şey Var...

İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına

A. Behramoğlu

3 Temmuz 2012 Salı

Veda Yazısı... İyi ol ve öyle kal Sevgili Okur...

Sevgili Okur,

Uzun bir aradan sonra, ihmal ettiğim ve benim için çok önemli olan bir ziyaret gerçekleştireceğim. Deniz'ime gideceğim (vefat eden arkadaşıma) ve ailesine... 

Ve bir karar verdim ben.

Sizlere "Sazan" olarak veda ediyorum. 

Bana ulaşmak için ne yapacağınızı biliyorsunuz. Bip sesi esprisi yapacaktım, vazgeçtim :) Başarılı bir vazgeçiş oldu zannımca... Blog kendini imha eder mi, bak ondan emin değilim henüz...

Bu blog sayesinde tanıdığım, yazıştığım, iyi günümde kötü günümde yazan, çizen, arayan, soran, destek olan hepinize ayrı ayrı teşekkürü borç bilirim. Haaa, bazılarınızdan da zerre haz etmiyorum ama yeri değil :)

Bu arada, artık yazmayacak olmam, ara sıra sizi okumayacağım anlamına gelmez ama bir çok gelişmeleri kaçırabilirim, lütfen beni update etmeyi ihmal etmeyin :) Çok şahane cümle oldu, başı Şişhane, sonu Gümüşhane...

Çok düşündüm hangi fotoğraf, hangi şarkı eşlik etmeli diye bu vedaya, Yeşim Salkım söyleyecek; Hep Böyle Kal, Hep Böyle Sazan :) Ve Deniz'imin bana yazdığı mektupları da (yine) ekliyorum, siz de pay çıkartın diye, bu bizim özelimiz olmaktan çıksın, O'nun dediği gibi bir yıldız hep hayatımızda parlasın diye... Belki bugün, belki yarın, size de ışık versin, yüreğinizi hafifletsin diye...


Sevgili Okur girişi benim için ne kadar klasikse, iyi ol ve öyle kal, yüzün gülsün demek de öyle sizlere. Anaaa, bildiğin hüzünlendim yahu, neyse, toparlıyorum... Toparlayamadım iyi mi? Değil :(

Sevgili Okur, demem o ki; iyi ol ve öyle kal, yüzün gülsün, gönlünden her geçen gerçek olsun ve gönlünden iyi şeyler geçir lütfen :) Sapıtma :)


Bir Sazan olarak buralarda bir yerlerde olacağım, bu Sazan sizin Sazan'ınız, koruyup kollamaya devam ediniz, hani o köy gibi, gitmesek de görmesek de (ki sahiden gidip görmüyoruz) o köy hep bizim oluyor ya, işte öyle... İşte öyle bir şeeeyyyy :))

Vedaları beceremem ben, ama elbette; Kartal Gol Gol Gol...





Sevgimle,

Esin.



88 yorum:

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...

cem dedi ki...

cem dedi ki...

Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
cem dedi ki...

Zeugma dedi ki...

Unknown dedi ki...

Nil dedi ki...

Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Syhn dedi ki...

Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pınar dedi ki...

Gulcin dedi ki...

Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sazan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gelibolu17 dedi ki...

gelibolu17 dedi ki...

gelibolu17 dedi ki...

Pilli Petro dedi ki...

Esin Bozdemir dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bay tükancı dedi ki...

Selin Ergeçer dedi ki...

gelibolu17 dedi ki...

Aaaa sazan'ım hayırdır tüm yorumlar gitmiş :( iyisin değil mi canım?

Sazan dedi ki...

Gelibolu'm; yanlışlıkla sildim, başka bir şey yapmaya çalışırken :)

Dur bakalım geri almayı başarabilecek miyim :)

Nihan dedi ki...

üzüldüm...hepten gitme...arada yaz...iyi olduğunu, mutlu olduğunu bilelim...:))

Sazan dedi ki...

Sevgili Okur; blogu alması gereken son halini almaya zorlarken, son sazanlığımı yaptım, elbette sadece bloga dair son sazanlığım :)

Topluca sildiğim yorumları yayımlıyorum aşağıda, özürlerimi kabul edin, ya da üşenmeyin yeniden yazın yahu :)

Sazan dedi ki...

Beyaz Sayfa; Ama sazanım olmadı ki şimdi :(:( Tamam kartal gol olsun da yani :(

Cem; hoşçakal ama neden?

ben de önemsenmek istediğimde yaparım bunu, gitmek isterim de önemseyen olursa kalırım. öyle mi, ondan mı gidiyorsun?

aslında git deniz' ine ailesine, uzun uzun kal ama sonra başla yazmaya, olmaz mı?

peki, sen de iyi ol o zaman da benim pozitifliğim ve onun devamlılığı zor, o konuda söz veremem...

kendine iyi bak.

Muyurt; sanki gerçekten veda etmişsin gibi hissettim ağlıyorum ya ben şuna niye bilmiyorum ama engel olamıyorum göz yaşlarıma.
kuzum canımın parçası herşey çok güzel olucak ve biz hep beraber olucaz kalplerimiz bir olacak.ve hep görüşeceğiz bu vedayı üstüme almıyorum ama hüzünlendim işte..


Güzel gözlerinden öperim

Nilhan - Küçük Mucizem; Hemşom sana yakışan bir veda oldu tamam da, bu vedayı isteyen kim yahu?

Deniz'ine allahtan gani gani rahmet diliyorum. O seni hep görüyor ve hep yanında.

Dilerim geldiğinde görüşebiliriz.Öperim hemşom.

Syhn; sazan olarak veda ediyor olman, bir şekilde devam ediyor olacağın anlamına geliyor sanıyorum. ya da kendimi mi avutuyorum?

asıl sen hep iyi ol ve iyi kal. kartal gol gol gol ;)

Aynur (Küçük Hala); ama ama ama...

ne diyeyim...sen böyle daha iyi olacak diyorsan öyle olsun
ama üzüldüm...gerçekten...hem de çok

Kartallarımı ziyarete gel ama tamam mı?

umarım herşey gönlünce olur
sevgiyle kucaklıyorum seni

sağlıkla, mutlulukla, huzurla...

Suvebeyaz; :((
vedaları sevmem ben ya, iyi kal sen de, arada bi okuyup yorum yapcaksan sorun yok ama, bi gün tekrar vazgeçip gelmen ümidiyle:)

Zeugma; Şu sıcaklar bir geçsin de kararını yeniden gözden geçir lütfen...

Buralarda bir yerlerde olman iyi.
Kim bilir arada birkaç satır yazma isteği gelir ve kimseler tutamaz seni.
İnşallah öyle olur sazancım:)


İyi kal olur mu?
Kocaman sevgiler..

Domatessuyu; üzüldüm ama sen nasıl istersen öyle olsun.
seni tanıdığıma memnun oldum bilesin.

Gulçin; sen bizi habersiz birakmazsin ki zaten sen nasil mutlu olacaksan oyle olsun sazan. mutlu ol ama yazmazken de. sevgiler sana buralardan :)

Sazan dedi ki...

Pilliiiii; severim ben seni deli kız

Esmir; 'Hep böyle kal..' diyor ya şarkı da..sen kendin olan o 'Sazan' halinle çok cana yakındın bizim için...

arada sırada da olsa gel ama.) belki kararını değiştirir yazarsın yine..çünkü sen dolu/sun! dolup dolup taşarsan!..yani kaleme sarılır atarsan, sanki daha iyi gibi zannımca!..adın sazan olmaz da, x,y olur ama illa ki sen yine olmalısın gibime geliyor!..

sen de iyi ol, iyi kal..her şey gönlünce olsun sazancım.. ama yine gel olur mu!..

sevgilerimle..

Bay Tükancı; ben seninle sevmiştim, beşiktaşlıları ve blog okumayı, iyi ol ve iyi kal sazan.

Selin Ergeçer; Ama neden? Muhakkak ki kendin icin iyi olani secmissindir de ben kendi adima uzuldum, seni okuyamayacak oldugum icin uzuldum... Ama dedim ya; senin icin iyi olan buysa saygi duyarim :) Ve simdi..... Hatta her zaman; KARTAL GOL GOL GOL ;)))

Gelibolu'm; Yüzüm gülmüyo işte Sazan'ım alacağın olsun,ağlıyorum şu anda bir yandanda yeşim salkım çalıyor,bir golde ben atsam senin için vazgeçermisin gitmekten,en azından ben gidene kadar...Ben gitmeden gitmesin sevdiklerim bu adına sanal dedikleri en gerçek dünyadan,,,,bak şimdi sende bizden benden,bir şeyler alıp götürüyosun giderken,hp böyle kal ve hep canayakın gelinciğim benim,sımsıkı sarılıyorum öpüyorum yanaklarından,iyiki varsın iyiki snei tanımışım,iyiki bir şekilde hayatıma girmişsin,gerçek anlamda tanışmasakta bu dünyada sevdiğim adına dostum dediğim baş gözümle değil ama gönül gözümle görüp sevdiğim ve sayıları bir elimin parmaklarını geçmiyecek dostlarımın arasındasın her zaman,,,eğer yolun bir gün koordinatlarıma düşerse mutlaka beklerim beni ezip geçme :)
ama bu baya baya veda yorumu gibi oldu ya ,,,,sahi sana nasıl ulaşacağım ben?
kime arka arakaya yorumlar bırakacağım keyfim yerindeyken?
Allah'a emanetsin her zaman dualarım seninle canım benim,,,selamlar olsun...

Veee Sazan'ım bu şiir benden sana hediye ilk kez burda başka hiç bir yerde yok bak sevildiğini bil :)



hep en sevdiğim oyun olmuştur saklambaç,
ama ebe olmayı sevmiyorum nedense,
ben saklanmayı seviyorum daha çok,
hiç yaldızlı cümlelerim olmadı benim şu hayatta,
süslü cümlelerin arkasına saklanamadım hiç bir zaman,
ama ruhumu,hayallerimi yüreğimin en derin yerlerine saklamayı becerdim...
istedimki hep sen ebe ol beni ara,hatta saklandığım yeri bil,gör ama gelip beni bulma,,,,ararmış gibi yap,olurmu?uzun aramalardan sonra,aramış gibi yapmalardan sonra bul beni,her seferinde yenilenmiş bir biçimde bul,ama lütfen sobeleme olurmu?yine ben sobeeee diye bağırıp çıkayım saklandığım yerden,koşa koşa,duvara ellerimle var gücümle vurmaya gideyim,sobeee...
sonra gene sen ebe ol,ben saklanayım olurmu?
mızıkçılık yapma ama olsun lütfen....
Sana sayfalar dolusu yazı bırakmak istiyorum,onlarıda saklamak istiyorum,tıpkı kendim gibi saklamak,,,
sonra sen onlarıda bul ve oku,oku,birdaha oku,işte o zaman gerçek beni bulmuş olacaksın biliyormusun?
Ve o gün geldiğinde söz veriyorum sana ben ebe olacağım,,,sen saklanacaksın ve ben seni senin beni aradığın gibi uzun uzun aramıyacağım,elimle koymuş gibi bulacağım ve sobeeeeeeeee....oyun yeniden başlayacak,sen gene ebe olacaksın,,,,
yoksa gerçek mızıkçı benmiyim söylesene...

Gitmek sadece bir eylemdir,unutmak ise kocaman bir devrim....Nazım Hikmet Ran....

Sazan dedi ki...

1 – 29 / 29
suvebeyaz dedi ki...
:((
vedaları sevmem ben ya, iyi kal sen de, arada bi okuyup yorum yapcaksan sorun yok ama, bi gün tekrar vazgeçip gelmen ümidiyle:)

3/7/12 12:59 PM
Beyaz Sayfa dedi ki...
Ama sazanım olmadı ki şimdi :(:( Tamam kartal gol olsun da yani :(

3/7/12 1:09 PM
cem dedi ki...
hoşçakal ama neden?

3/7/12 1:09 PM
cem dedi ki...
ben de önemsenmek istediğimde yaparım bunu, gitmek isterim de önemseyen olursa kalırım. öyle mi, ondan mı gidiyorsun?

aslında git deniz' ine ailesine, uzun uzun kal ama sonra başla yazmaya, olmaz mı?

3/7/12 1:10 PM
Sazan dedi ki...
Suvebeyaz; ben de vaz geçmeleri sevmem :)

Doğrusu bu kuzum, uğramaya çalışacağım arada.

Her şey gönlünce olsun...

3/7/12 1:13 PM
Sazan dedi ki...
Beyazım Sayfam; oldu oldu...

Gülsün bakiim yüzün, deli olma, hep haberleşeceğiz...

3/7/12 1:14 PM
Sazan dedi ki...
Gerekli İnsan, Cem; önemsenme isteğinden değil, olması gereken bu olduğu için, bu şekilde daha iyi hissedeceğim için, bazı şeyleri tadında bırakmak gerektiği için...

Haberleşiriz, her şey gönlünce olsun ve pozitif ol :)

İyi kal...

3/7/12 1:15 PM
cem dedi ki...
peki, sen de iyi ol o zaman da benim pozitifliğim ve onun devamlılığı zor, o konuda söz veremem...

kendine iyi bak.

3/7/12 1:19 PM
Zeugma dedi ki...
Şu sıcaklar bir geçsin de kararını yeniden gözden geçir lütfen...

Buralarda bir yerlerde olman iyi.
Kim bilir arada birkaç satır yazma isteği gelir ve kimseler tutamaz seni.
İnşallah öyle olur sazancım:)


İyi kal olur mu?
Kocaman sevgiler..

3/7/12 1:22 PM

Sazan dedi ki...

MuyuRt dedi ki...
sanki gerçekten veda etmişsin gibi hissettim ağlıyorum ya ben şuna niye bilmiyorum ama engel olamıyorum göz yaşlarıma.
kuzum canımın parçası herşey çok güzel olucak ve biz hep beraber olucaz kalplerimiz bir olacak.ve hep görüşeceğiz bu vedayı üstüme almıyorum ama hüzünlendim işte..


Güzel gözlerinden öperim

3/7/12 1:26 PM
Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...
Hemşom sana yakışan bir veda oldu tamam da, bu vedayı isteyen kim yahu?

Deniz'ine allahtan gani gani rahmet diliyorum. O seni hep görüyor ve hep yanında.

Dilerim geldiğinde görüşebiliriz.Öperim hemşom.

3/7/12 1:39 PM
Sazan dedi ki...
Gerekli İnsan, Cem; tutamayacağımız sözleri vermemek lazım, takdir ettim...

İyi bakacağım, söz.

Her şey için teşekkür ederim.

3/7/12 1:49 PM
Sazan dedi ki...
Zeugmacığım; okumaya çalışacağım sizleri ama bu atmam gereken bir adımdı ve iyi kalacağım elbette, dualarınızı eksik etmeyin.

Yürek dolusu sevgim ile.

Sazan'ınız :)

3/7/12 1:50 PM
Sazan dedi ki...
Muyurtum, canım, güzel seslim, güzel yüzlüm, kardeşim; ağlamak iyidir, bak bahane oldum sana...

Hüzün yok, yüzümüzü sarkıtmak yok...

Bir telefon ötedeyim, bir mail, Eylül'de İstanbul'dayım hem...

Ama eşeksin sen ya, benim niye gözlerim yaşardı peki?

Yüzün hep gülsün...

Kov hüzünleri.

Asıl ben öperim güzel kardeşimi, güzel yanaklarından...

3/7/12 1:53 PM
Sazan dedi ki...
Nilhancığım, Hemşom; bana her şey yakışır :) Tamam tamam, abartmayayım...

Nedenini boş ver, biz birbirimizi bulduk ya, gerisi önemli değil.

Dediğim gibi, görmek için elimden geleni yapacağım seni. Ne kötü bir cümle oldu, en devriğinden...

Allah razı olsun, çok öperim...

3/7/12 1:55 PM
Syhn dedi ki...
sazan olarak veda ediyor olman, bir şekilde devam ediyor olacağın anlamına geliyor sanıyorum. ya da kendimi mi avutuyorum?

asıl sen hep iyi ol ve iyi kal. kartal gol gol gol ;)

3/7/12 2:00 PM
Sazan dedi ki...
Seyhancığım; o ne güzel kendini avutuş o öyle :)

Yok yok, yazmayacağım artık ama haberleşiriz.

İyi ki varsın.

Ve Kartal gol gol gol :)

Öpüyorum canım...

3/7/12 2:14 PM

Sazan dedi ki...

domatessuyu dedi ki...
üzüldüm ama sen nasıl istersen öyle olsun.
seni tanıdığıma memnun oldum bilesin.

3/7/12 2:37 PM
Gulcin dedi ki...
sen bizi habersiz birakmazsin ki zaten sen nasil mutlu olacaksan oyle olsun sazan. mutlu ol ama yazmazken de. sevgiler sana buralardan :)

3/7/12 2:44 PM
Sazan dedi ki...
Domatessuyu; anlayışın için teşekkür ederim.

Ben de mutlu oldum.

İyi bak kendine...

3/7/12 3:22 PM
Sazan dedi ki...
Gullçiiinnnnn; canım; teşekkür ederim kuzum, bırakmam tabii, sen nasıl habersiz bırakmıyorsan beni...

Mutlu olacağım elbette...

Kopmayalım oralardaki insan :)

Sevgiler taaa buralardan...

3/7/12 3:23 PM
Gelibolu17 dedi ki...
Yüzüm gülmüyo işte Sazan'ım alacağın olsun,ağlıyorum şu anda bir yandanda yeşim salkım çalıyor,bir golde ben atsam senin için vazgeçermisin gitmekten,en azından ben gidene kadar...Ben gitmeden gitmesin sevdiklerim bu adına sanal dedikleri en gerçek dünyadan,,,,bak şimdi sende bizden benden,bir şeyler alıp götürüyosun giderken,hp böyle kal ve hep canayakın gelinciğim benim,sımsıkı sarılıyorum öpüyorum yanaklarından,iyiki varsın iyiki snei tanımışım,iyiki bir şekilde hayatıma girmişsin,gerçek anlamda tanışmasakta bu dünyada sevdiğim adına dostum dediğim baş gözümle değil ama gönül gözümle görüp sevdiğim ve sayıları bir elimin parmaklarını geçmiyecek dostlarımın arasındasın her zaman,,,eğer yolun bir gün koordinatlarıma düşerse mutlaka beklerim beni ezip geçme :)
ama bu baya baya veda yorumu gibi oldu ya ,,,,sahi sana nasıl ulaşacağım ben?
kime arka arakaya yorumlar bırakacağım keyfim yerindeyken?
Allah'a emanetsin her zaman dualarım seninle canım benim,,,selamlar olsun...

3/7/12 4:22 PM
Gelibolu17 dedi ki...
Veee Sazan'ım bu şiir benden sana hediye ilk kez burda başka hiç bir yerde yok bak sevildiğini bil :)



hep en sevdiğim oyun olmuştur saklambaç,
ama ebe olmayı sevmiyorum nedense,
ben saklanmayı seviyorum daha çok,
hiç yaldızlı cümlelerim olmadı benim şu hayatta,
süslü cümlelerin arkasına saklanamadım hiç bir zaman,
ama ruhumu,hayallerimi yüreğimin en derin yerlerine saklamayı becerdim...
istedimki hep sen ebe ol beni ara,hatta saklandığım yeri bil,gör ama gelip beni bulma,,,,ararmış gibi yap,olurmu?uzun aramalardan sonra,aramış gibi yapmalardan sonra bul beni,her seferinde yenilenmiş bir biçimde bul,ama lütfen sobeleme olurmu?yine ben sobeeee diye bağırıp çıkayım saklandığım yerden,koşa koşa,duvara ellerimle var gücümle vurmaya gideyim,sobeee...
sonra gene sen ebe ol,ben saklanayım olurmu?
mızıkçılık yapma ama olsun lütfen....
Sana sayfalar dolusu yazı bırakmak istiyorum,onlarıda saklamak istiyorum,tıpkı kendim gibi saklamak,,,
sonra sen onlarıda bul ve oku,oku,birdaha oku,işte o zaman gerçek beni bulmuş olacaksın biliyormusun?
Ve o gün geldiğinde söz veriyorum sana ben ebe olacağım,,,sen saklanacaksın ve ben seni senin beni aradığın gibi uzun uzun aramıyacağım,elimle koymuş gibi bulacağım ve sobeeeeeeeee....oyun yeniden başlayacak,sen gene ebe olacaksın,,,,
yoksa gerçek mızıkçı benmiyim söylesene...

3/7/12 4:26 PM

Sazan dedi ki...

Gelibolu17 dedi ki...
Gitmek sadece bir eylemdir,unutmak ise kocaman bir devrim....Nazım Hikmet Ran....

3/7/12 4:38 PM
Pilli Petro dedi ki...
severim ben seni deli kız

3/7/12 4:41 PM
E S M İ R dedi ki...
'Hep böyle kal..' diyor ya şarkı da..sen kendin olan o 'Sazan' halinle çok cana yakındın bizim için...

arada sırada da olsa gel ama.) belki kararını değiştirir yazarsın yine..çünkü sen dolu/sun! dolup dolup taşarsan!..yani kaleme sarılır atarsan, sanki daha iyi gibi zannımca!..adın sazan olmaz da, x,y olur ama illa ki sen yine olmalısın gibime geliyor!..

sen de iyi ol, iyi kal..her şey gönlünce olsun sazancım.. ama yine gel olur mu!..

sevgilerimle..

3/7/12 5:08 PM
Aynur (Küçük Hala) dedi ki...
ama ama ama...

ne diyeyim...sen böyle daha iyi olacak diyorsan öyle olsun
ama üzüldüm...gerçekten...hem de çok

Kartallarımı ziyarete gel ama tamam mı?

umarım herşey gönlünce olur
sevgiyle kucaklıyorum seni

sağlıkla, mutlulukla, huzurla...

3/7/12 5:28 PM
bay tükancı dedi ki...
ben seninle sevmiştim, beşiktaşlıları ve blog okumayı, iyi ol ve iyi kal sazan.

3/7/12 5:34 PM
Selin Ergeçer dedi ki...
Ama neden? Muhakkak ki kendin icin iyi olani secmissindir de ben kendi adima uzuldum, seni okuyamayacak oldugum icin uzuldum... Ama dedim ya; senin icin iyi olan buysa saygi duyarim :) Ve simdi..... Hatta her zaman; KARTAL GOL GOL GOL ;)))

3/7/12 6:12 PM

Mr.E dedi ki...

Hanım hanım!! Belki biz de senden hazetmiyoruz alla alla (Kendinden üçüncü şahıs olarak bahseden atarlı tip √)

Bu sana yazdığım yorumlar arasında en uzun olanı olacak belkide ama yapacak bir şey yok üzgünüm madem öyle işte böyle (ikinci atar √)

Burada sana yorum yapanlar arasında belki de seni en az tanıyanlardan biriyim Sazan. Yine burası sayesinde tanımıştım, demek burasıyla beraber sana "yolun açık olsun" demek vakti gelmiş. (giriş √)

Şimdi ara ara yorumlarla karışırım ortamlara diyorsan veda deme zaten şu işe, gel orada anlaşalım önce. En azından "FEDA" konseptiyle senden de fedakarlık bekleyelim, gel ara ara yorumla bırakma o işi ;)

Sebebin sadece seni ilgilendirir o yüzden "keşke" ile başlayan bir şey yazmayacağım. Hayatın kendi döngüsü içinde istisnasız herşey başlar-devam eder-biter. Blogun bitişiymiş bu post, hayırlar olsun ama sakın yüzün de asılmasın :) (gelişme √)

Sözlerimi burada yavaşça sonlandırırken (triplere bak) yüzün hep gülsün, kartal gol olsun yağsın, yapmak istediğin herşey kısmetiyle beraber gerçekleşsin, tükkanın dolsun dolsun taşsın veeeee ağzının tadı her daim yerinde olsun (sonuç √)

Suyun bulanmasın Sazan'ım :)

Fatma dedi ki...

Hayırlısı olsun Sazan, her şey istediğin gibi olsun.

İzDüŞümLeR dedi ki...

Ay ne olmuş buralara?

Bizim zamanımızda hepiciği dutluktu...Sazan 'da dut yemiş bülbüldü.

Ama hiç öyle "Ay ben gidiyorum, gideceğim,bak ayağım kapı dışına attım"Filan demezdi.

Tamam ben de çok boşluyorum ama ...Ama olmaz ki?Hem maillerime yanıt yazma hem de ben gidiyorum"

"İtiraz ediyorum hakim bey!!!"

gelibolu17 dedi ki...

Cıx,cıx,cıx,,,,Huysuz sazan nolcek :)
bide beceriksizzzzzzzzzzzzz,yanlışlıkla yorum silen sonrada eklemeye kalkan sazan :)
sen şimdi yanlışlıkla gidemeden geri dönersin inşşşallahhhh,kapının yolunu bulamayasın :)
bi biskrem versem gitmekten vazgeçermisin?

taciz atışlarım devam edecek,,,burda olduğunu hissettiğim sürece :) çok öpüyorum kıymatlımı,,selamlar olsun,asma suratını gül hadiiiiii...

La Loba dedi ki...

Insan yazmaktan vazgecer mi hic? Uzuldum ben ama hem de cok :(

Ara sira en azindan Besiktas maclarindan sonra bir iki bir sey karala bari. Seviyorum seni deli kadin :D

Haberleselim.

Operim kocaman.

Meyra dedi ki...

bizler için o kadar güzel dileklerde bulunmuşsunki şimdi sıralamıcam ama hepsinin iki katı kadar seninde olsun Sazanım:)ben seni seviyordum bu alemde ama yinede biyerlerde sessizce olduğunu bilmekte güzel:)) kendine iyi bak, mutlu ve sevgiyle kal hep...

anne kaleminden dedi ki...

tamam sazan olarak gidiyosun belki ama başka bir şekilde geri geleceksin belki... ya da ben öyle umuyorum...

beenmaya dedi ki...

deniz'e selam ve sevgiler benden de...sana gelince zaten her zaman...

Sazan dedi ki...

Sevgili Okur, yıllarca blog yaz, sonra son hamlede, yorumların içine et :)

Olacak iş değil, hem de saklayacağım tek yazıda, neyse :)

Bi bakarsın bir veda yazısı daha yazarım, bir tane daha, bir tane daha :)

Kaldığım yeri bulursam, cevaplara başlayacağım, hadi bakalım...

Sazan dedi ki...

Gelibolu'm; yorumları yok ettiğimi ilk fark eden güzel insan;

Öncelikle gelinciğim diyen dillerini yerim, bu bir :)

Yeğenleri öperim, bu iki...

Şal için tekrar teşekkür ederim, bu üç...

Reçel mevzusu aklımda, gün doğmadan neler doğar :) bu dört :)

Şiir hakkında; sen birtanesin bu beş...

Gönlünden, dualarından eksik etme, elbet bir gün görüşeceğiz bu altı...

Ben kaça kadar sayabiliyorum sahi? :)

Neyse canım benim; demem o ki, sen mail at dilediğinde ya da delirmez ve bu veda yazısını silmezsem, buraya yazarsın canın yorum yazmak istediğinde...

Ben huysuz değilim desem de inanmazsın, iddia etmiyorum o yüzden :)

Beceriksizlik konusuna karışmam, onca yorumu silmek hakkaten büyük başarı :)

Çok öperim...

Yüzün gülsün...

Sazan dedi ki...

Bay Tükancı; eğer bunu okuyorsan bana mail at lütfen; ben çok ihmal ettim ki seni.

Beşiktaşlıları ve blog okumayı benim sayemde sevmek, ağlatacak mısınız beni yahu? :(

Sen yine de sev Beşiktaşlıları, bizden zarar gelmez başkaları gibi :)

Blog okumak ise, seç tabii, neler neler var, ne insanımsılar :)

Ulan şuradan bağıra çağıra senden nefret ediyorum demek istiyorum bir hatuna :)

Senin yoruma cevapta yapmam ama bunu, dur yapmayayım zaten...

Lütfen iyi ol ve öyle kal...

Lütfen...

Sazan dedi ki...

Seeliiinnnnnn; cannnn; şekerim iyisi bu, doğrusu bu, olması gereken bu.

Sakın kime göre diye sorma, el cevap; bana göre :)

Ben sizleri; Meyra, Chilek vs kıskanmaya ve hani benim kedili küpelerim diye haykırmaya devam edeceğim :)

Sazan hep sizlerle,

Öperim...

Sazan dedi ki...

Nihan; bak sana kadar olan tüm yorumları sildim, kıymetini bil :)

Hepten gitmem yahu, sizlere yazarım tabii ama sen beni ihmal ettin ki :(

Şaka yahu, ben alıngan değilim, artık, yani, yersen :)

Öperim canım, hala o çocuk kitabını yazacağım ama anne olmadan çocuk kitabı yazanı dövüyorlar diye duydum, korktum...

Takipte olacağım...

Sazan dedi ki...

Mr. E; hanım hanıııömm diyince Buz Devri 3 geldi aklıma, hay Allah iyiliğini versin senin, nasıl da güldüm...

Hazmetmezseniz hazmetmeyiniz efendim, hazmediniz diye mi yazıyoruz... (sanat sanat içindiri savunan, burnu havada, oldukça atarlı sanatçı tribi) :)

Bugüne kadar yazmadığınız kabahat efendim, yok mimlendiniz, yok fişlendiniz yazıp kaçan ben değildim (zeytinyağı tribi)

Feda can'dır, veda edilebilinemez o vakit, damardan girdin vesselam, bu da benden şiir olsun o zaman :) (şiir yazamayan ama azimli lise talebesi)

Madem böyle uzun yorumlar yazabiliyorsun, bugüne kadar nerelerdeydin? Daha önceleri neredeydiiniiizzzz??? (sanat musikisinden 5 eser bilip, içince illa onları söyleyen sazan)

Yapmak istediğin herşey kısmetiyle beraber gerçekleşsin, tükkanın dolsun dolsun taşsın veeeee ağzının tadı her daim yerinde olsun ve suyun bulanmasın demişsin ya; e be adam, hüzünlendirmeden git yahu, olmadı bu sonuç, başka sonuç yaz...

O paragrafı defterime yazdım, Ece Ajandama daha doğrusu, imza Mr. E...

Bir de Çevik Kuvvet BEYAZ dese :)

Çok iyi kal, gönlünden geçen her şey gerçek olsun...

Sazan dedi ki...

Fadiş, teşekkür ederim, hepimizin...

Yüzün gülsün...

Sazan dedi ki...

İzzdüşüümmllerrr; dutluk zamanına denk gelmiş miydin sen yahu? :)

Sazan ne zaman dut yemiş bülbül oldu? Para verecektiniz neredeyse sus diye :)

Valla gidiyorum şekerim, sıkıldım sizden :)

Yok lan...

Lan mı? Aaaaa terbiyesiizzzz...

Dur yahu, toparlıyorum...

Maillere cevap yazacağım, en kısa zamanda... Aklımdasın...

Sorduğun sorunun cevabı hayır :)

Öpüldün...

Sen de sık yaz madem, alla alla...

Bi de itiraz etme, ayıp :)

Seviyom nan seni :)

Sazan dedi ki...

Pillliiiiii; unuttum ben seni :(

Yani yorumuna şey ettirmeyi, müdürüm affet, iş bağlamaktan geri durma...

Seviyom ki ben de, yemek ye, yemek ye, yemek ye...

Sırtı fermuarlı elbise deme bana bi daha, kilo aldım yaaa :(

Seviyom ben de...

Öperim ki...

Müdürüm, en büyüksün, çok büyüksün, iş bağla bağaaaa :)

Sazan dedi ki...

Aynurrr; seni de unutmuşum sanırım, hay ne silmekmiş yahu, yorum silinir mi?

Delilik türlü türlü...

Kartal'larımı (deli sahiplenirim) ziyarete geleceğim tabii...

Senin de her şey gönlünce olsun.

Kartal gol gol gol :)

Sazan dedi ki...

Essmmiiirrrrr; yeni bir ad buldum bile kendime :)

Geleceğim elbet, yazarım da ama mail yazarım büyük ihtimal...

İyiki tanıdım seni, var ol...

Öperim...

Sazan dedi ki...

La Loba, azimli insan :)

Beşiktaş maçları sonrası bu sezon anca hüzün karalarım ben, böyle de umutluyum takımdan :)

Üzülme yahu, bize her yol Roma...

Sen çok önemlisin, çok iş yapma...

Maile devam, bi de deli değilim ben :)

Yok yok, deliyim :)

Sazan dedi ki...

Meeyyraaaa; denizkızı, iyi dileklerin için teşekkür ederim.

Selin'e de yazdım, sizi kıskanmaya devam edeceğim, arada kulaklarımı çınlatın...

Dialoglara devam :)

Öpüldün...

Sazan dedi ki...

Anne Kaleminden; gelirim belki, duramam muhtemelen, bugün kuaförde (genelde saçma zamanlarda gelir fikirler aklıma) yeni blog isimleri geldi aklıma, kendi kendime sırıtırken, ne oldu dediler, yok dedim, gıdıklandım da :)

Pek çok öperim...

Sazan dedi ki...

Beenmayaaaaa; söylerim canım benim...

Ben ise yerimi bilmekteyim, haddimi bilmesem de :)

Az kaldı değil mi? Saymaya ara verdin sanki...

Öperim pek çok, her şey için teşekkür ederim...

gelibolu17 dedi ki...

Yaa Sazan'ım ne teşekkürü teşekkürlük bişey yok hem ben daha senin tükkana nazra boncuğu göndericem :) sen şallı esin olmaya devam et havalar soğudukça yeter ben sana başka modelde örerim nolcakki :)
yani yorumların yok olduğunu ilk farkettim bu büyük başarı itiraf ediyorum,çünkü ben senin yorumlarıma cevap yazma ihtimalini sevdim güzel insan,sonra o yorumları okumayı sevdim ama sonra seni daha çok sevdim yorumlar bahane olur oldu :) seni görmek için :)
Birde senin bu huysuzluğunu,,,peki peki huysuz değilsin tamam şaka yapıyorum :)

Sahi en çok bıkmadan kaça kadar sayabilirsin,ayyy oğlum yapar onu bana hadi anne sayalım,olur kaça kadar bilmem ne kadar olursa,,aaaaa sıkılırım ben yüze gelmeden daha bırakırım :)
onun için işte belkide ebe olmayı sevmiyorum ben saymak zor geldiği için,,,
sen say ben saklanıcam tamammı,sen oldumu diye bağır,ben sana olduuuu diyeceğim :)

sen laf arasınada oraya bir şey sıkıştırmışsın farkettim bir tane daha veda yazısı olmadı bir tane daha yazmaktan bahsetmişsin,,olurrr bana uyar,çok seviniirm,zaten bu yazıda hiçç olmamıştı :p sen en iyisi başka yaz,sonra biz ouda beğenmeuyelim bi daha sonra onuda daha başkaaaaa,aaa sabah sabah çıldırasım geldi,sen yaz biz okuyalım arada sesli arada sessiz,ama senind eburda olduğunu bilelim hissedelim o yeterli her zaman iyi olman şartıyla ama :)
şarkı güzel şarkıyı elleme çok sevdim,her veda yazının altına koyabilirsin bu şarkıyı,bıkmadan dinleyebilirim :)
ben şimdi gidiyorum,,,,kendine iyi bak,du bide sarılıp öpeyim,,,ayy sen beni gerçek hayatta görsen varya bir ciddiyim uyuzun tekiyim,hiç öyle muck muck öpüşmekten hoşlanmam,yorum yazarken böyle oluyorum dermişim :)
hadi sağlıcakla kal,,,sonra gene gelirim,taki sne gitmiyorum diyene kadar,sonra gene arayı açarım ayda yıl bir gelirim :p
ama burdasın garantidesin ya ondan,bakma şimdi sık geldiğime gitme diye geliyorum :p
ayy bende ne fenayım iyi hadi daha fazla resil olmadan gideyim,selamlar olsun :) kalk ordan kendine kahve yap sonra iç falını benim için kapat falına bak,anlarsan tabiii,ne çıktı sormaya gelcem :)

Adsız dedi ki...

Canımmm Sazancım ben vedalarda ne diyeceğimi bilemem.çok üzüldüm.sazan a çok alışmıştık.sen sazanımızdın bizim.Allah ailecek size her zaman iyi günler göstersin.

Arkadaşın nur içinde yatsın.Mekanı cennet olsun:( ailesine ve sana sabırlar diliyorum.

Tolga dedi ki...

sazan gitmesen, bazen yazsan seni okumak zevkli idi.

gitmezsen seneye kartal aslandan sonra ikinci olacak. söz veriyorum:)

sevgiyle.

gelibolu17 dedi ki...

Günaydınn Sazan'ım ben geldim :) Nasılsın? baktım bakalım beni kapılarda karşılayacakmısın diye ama yok kapı duvar olmuş,nerdesinnnnn,beni unutsun demişsin,,,bunu sen bilemezsin,Valla aşama kadar kapında İsmail Yk çaldırım bak,hatta olmadı kendim sölerim bu cırtlak sesimle neye uğradığını şaşırırsın :)
öperim mutlu sabahlar ve yeni haftan hayırlı olsun,,çay istiyorum ben :)

CEPAYNASI dedi ki...

:(

Yazgüneşi dedi ki...

deli kız...
diyorum
daaaa da bişey demiyorum
sen anlıyosun :)
taaaaam mı ;)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

ÜZÜLDÜMMMMM, ÇOKKK HEM DE...

Azura dedi ki...

Denizine benden selam gonder Esinim..

Eren dedi ki...

sazan,

bekliyorum, haberin olsun.

Evren dedi ki...

bence sen veda yazıları yaz... bir kere daha ve bir kere daha... sonra, veda et veda yazılarına... veda edecek tek bir şey bile kalmayınca kadar yaz sen... bence yani. bir insanı çok sevdiğin zaman yanaklarından defalarca öpmeyi istemek gibi. hoş kal. aşkla kal.

Asortik Krep dedi ki...

Deniz'in yanına deyince sanırım ben yanlış anladım önce.. Yani tam olarak da onun yanına değil değil mi..? :)
Bence erken bir veda.. Buralardaysan devam et, bırakma.
Biliyorsun sazan sazanlıktan asla vazgeçmez, hiç bir öykü böyle bitmez.

otuzundansonra dedi ki...

benim bu kadar sevenim olsa gitmezdimmmm hiç...
sende gitme sen olmaz mı?

Ebru dedi ki...

İnsan yazmaktan vazgeçmez sen de geçmezsin eminim ama buraya yazmaktan vazgeçme olur mu?
Evde deftere yazma:P
Pufff
yaaaa gitme işte.

gelibolu17 dedi ki...

Sazan'ım gelinciğim,tık tık ben geldim aç kapıyı yahu yoruldum bak tee nerelerden geldim :)
Nasılsın bu arada iyi olduğunu düşünüp mutlu olmak istiyorum,kocaman öperim selamlar ollsun,,,kendine iyi bak tamammı?

didem dedi ki...

Hay allah Sazan ya oldu mu simdi! Ozleyecegiz seni. Simdiden ozledim...Kendine cok iyi bak

gelibolu17 dedi ki...

Sazan'ım bayramın mutlu kutlu mubarek ve şen olsun inşallah...çok öpüyorum selamlar,,,hadi bi ses ver :(

gul dedi ki...

"neden sonra farkına varıyorsun,
etrafındaki korkunç ıssızlığın;
yar olsun dost olsun ne arıyorsun,
adresi belli mi vefasızlığın..."


Aah diyorum ,Cahit Sıtkı'nın sözlerine ... / Baktım Cahit Sıtkı sözleri ile "gidiyorum "deyip nokta koyulmuş, ben de onun dizeleriyle sesleneyim dedim sesim duyulur umarım ... öpüyorum seni güzel çicek ...:)

DOREMİ dedi ki...

çok küstüm sana...usulca uğruyorsun ama bir selam bile vermiyorsun..:/ İyisindir umarım:))

gul dedi ki...

hımm üç ay olmuş kararlı bir gidiş ...özlemedin mi hiç ???

Çınar dedi ki...

Şimdi okudum veda yazını. Ben de yoktum aylardır buralarda ama yapamadım döndüm.

(Yazdım yazdım sildim)
Yani kısacası dönmelisin. Seni okumak büyük keyifti.

Arkadaşın Deniz nurlarda uyusun, mekanı cennet olsun.

Sevgiler

Sazan dedi ki...

Upuzun bir aradan sonra ses vereyim;

Gelibolu'm; özledim, öpüyorum :)

Kamikaze'cim, amin, iyi bakasın kendine...

Tolga; bırak bu işleri yaaaa :) Ben bıraktım, sayılır, deniyorum :) İyi haberler almak güzel...

Cepaynasıcım; :) yüzün gülsün...

Yazgüneşi; pek çok deliyim :)

Hayat İzlerim; üzülme ama sazanı da unutma :)

Azura'm; çok öpüyorum canım kardeşim...

Evrencim; başka bi yerde mi yazsam diye düşünmüyor değilim hani :) Aşkla...

Asortik krep; değil yahu :) ağzından yel alsın :) Gittim bile :)

Otuzundansonra; sevenler sağ olsunlar, ben de seviyorum ki hepinizi ama miadı doldu...

Nehirim İdam; her şey yolunda, böyle daha iyi :)

Dideeemmm; ben de seni özledim, insan yazmayınca okumuyorda, oralarda her şeyin yolunda olduğunu umarım... Öperim...

Gül; ne güzel yazmış değil mi? Kararlıyım ama bir yandan da yazasım yok değil hani :) Öpüyorum...

Crazywomanrosemarry; sen bana küsemezsin bi kere :) Dur bi daha uğrarsam, papatya bırakayım kapına :)

Çınarcım, canım ablam; hiç gelmiyor içimden. Ben bile beni okumayı özlüyorum hani. Deniz için dualarına teşekkür ederim, iyi kal... Sevgiler...

Budeliçocuk dedi ki...

Heyyyyyyyyyyyyyyyy..!!!
Nerelere gitmişsin sen..?
Şakanın zamanı değil,bak ben bile dödüm..!

Bayramın kutlu olsun..:)
Sevdiklerinle ve sevenlerinle nice güzel bayramlar dilerim..:)

gelibolu17 dedi ki...

Sazan'ım seni çoooookk özledim,nasılsın iyimisin? umarım her şey yolundadır,çok öptümmm birde sıkı sıkı sarılayım aa dur bakayım kilomu verdin sen :) Allah'a emanetsin canım arada selam ver...Lades gibi aklımdasın....

Özgür dedi ki...

Bütün bloggerların ortak kaderi.
Önce blog yazmaya başla.
Sonra kapat.
Sonra dayanamayıp tekrar yazmaya başla.
İkinci evredesin şu anda. Ben yeni takibe başladım ama yakında yeni yazılar okumaya başlarım diye düşünüyorum. :)

nil dedi ki...

sevgili sazanım umarım iyisin, çeşitli kereler sana ulaşmaya çalıştım ama olmadı...seni düşündüğümü ve iyi olmanı dilediğimi bil, sevgiyle...

yusrac dedi ki...

merhabalar sazan :) aylar oldu çok çok oldu... özledim ben seni, uzun zamandır aklımdaydın yazacaktım da yazamadım. bi ses vereyim dedim. kısa bir zamanda tanıdım seni ama gerçekten sevdim, çünkü sen çok içtendin. kendine iyi bak. özlendin :)